آیا در لیست دوستم هستم؟(ترفند یاهو)
لبو
به نام خالق هستی

وقتی با یك نفر Chat می كنید از كجا می فهمید طرف مقابل شما را در لیست خود Add كرده است یانه؟ كافی است به طرف مقابل یك PM بدهیم و هنگامی كه جواب طرف مقابل رسید به بالای پنجره ی مخصوص PM نگاه كنید. دو حالت ممكن است رخ دهد:


 ۱.اگر طرف مقابل شما را در لیستش نداشته باشد، در بالای صفحه به صورت زیر اسم ها را مشاهده خواهیم كرد: Yahoo Send ID Instant Messenger در این صورت می بینید كه بین ID دوست شما و Instant Messenger فقط یك خط وجود دارد كه این نشان می دهد كه طرف مقابل شما را Add نكرده است.

 ۲.اگر بین ID دوست شما و Instant Messenger دو خط دیده شود مانند: Yahoo Send ID…Instant Messenger در این صورت ID شما در لیست دوستان تان وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت17:09---4 بهمن 1390
سلام میشه بگی چجوری وقتی تو قسمت ترفند و آموزش یکی رو مثلا یاهو رو میزنیم چندین مطلب درش هست ممنون میشم راستی تو این وبلاگم گروهی هستیم لطفا اسم من رو درج کنپاسخ:با سلام 1_شما اول وارد مدیریت وبلاگ خود شوید در بخش موضوعات مطالب، عنوان خود را وارد کرده و بعد از ثبت خارج شوید 2_به قسمت ارسال مطلب جدید رفته و مطلب خود را بنویسید. آن عنوان موضوعی را که نوشته بودید در این نمایان می شود(هر موقع که می خواهید مطلب در داخل وب قرار دهید تک مطلب مربوط به آن موضوع را بزنید تا چند ترفند یا ... در داخل آن موضوع قرار گیردقرار دهید. اگر موفق نشدید اطلاع دهید. با سپاس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط حامد و دوستش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 215
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 481
بازدید کل : 34598
تعداد مطالب : 364
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1